-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Onsdag!


Det blev inte särskilt mycket uppdaterat igår. Jag jobbade 9-17 och sen blev det tjejkväll på stan med bio och efteråt lite god mat och ett glas vin på en härlig fullsatt uteservering. Får lägga upp vad jag tyckte om filmen sen ikväll när jag kommer hem. Nu ska jag snart dra mig till jobbet nämligen. Idag blir det stängning 12-20. Blir nog lite bättre eftersom jag faktiskt fick sova gott i natt. Nu kommer jag inte få anstränga mig för att inte släppa fram min bitchiga sida ifall jag blir irriterad :)

Ha en toppendag! ska jag ha (förhoppningsvis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback