-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Shoppingen


Hej bloggen! Det har varit en hektisk men bra dag. Känns som att tiden sprungit iväg idag! Var hos optikern på lunchen och fick konstaterat att jag åter igen får höja styrkan på mina ögon. Nu har jag -3,75 på höger öga, alltså är jag halvblind ;P jaja.. Förhoppningsvis ska det bli bättre när jag använder glasögonen mer, dock har jag inte valt några än. Jag ska vara extra kräsen den här gången. Nu har jag två stycken jag väljer mellan men jag kanske hittar fler fina, vem vet?

Min kväll blir lugn. Tänkte kanske ta en tur till Fjorden och kolla lite men R ska upp tidigt så får se om vi orkar. Maten står på spisen också och det tar ju lite tid att äta och så. Om vi inte kommer ut idag så finns det ju fler partydagar framöver!


Här är iallafall kläderna (och ett par av glasögonen jag väljer mellan) som jag köpte igår.
Båda från Vero Moda









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback