-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

The lovely bones


Igår fick jag äntligen se den filmen jag aldrig tagit mig tid att kolla på: alltså "The lovely bones" och jag tycker att den var riktigt bra! Filmen handlar om Susie Salmon (Saoirse Ronan) som blir mördad av sin granne och som sitter uppe i himlen och kollar ner på sin familj och sin mördare och följer deras liv. Familjen har svårt att släppa taget och detta börjar slita dem itu samtidigt som mördaren helt iskallt fortsätter sitt liv och inte lider några samvetskval.



Film: The lovely bones
År:  2009
Genre: Drama, fantasy
Längd: 136 min
Betyg: 4/5

Peter Jackson har regisserat filmen och det kan ju inte bli annat än bra! Det var en jättefin film som jag verkligen kan rekommendera! Se den, se den ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback