-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ännu en helg avklarad


Sorry jag har inte bloggat på ett par dagar. Haft mycket i huvudet och bara varit allmänt anti mot saker och ting. Så som det kan vara ibland..

Igår var vi iallafall på inflyttningsfest hos älsklingens bror och hans tjej. Det var en jäkla fest där vi gick hem vid 04 typ. (Klockan ställdes ju om haha:) Vi som till kl 14 idag. Eller jag vaknade tidigare men var fruktansvärt trött så jag gick inte upp. Kände att det var gott att få sova ut efter veckan som gått så nu sitter jag här strax efter midnatt och är stenpigg (skyll sig själv)

Nu ska jag se om vi ska hitta på något! Ha en bra kväll!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback