-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lite bilder


Godkväll. Jag är megatrött av nån anledning. Sov väl inte så himla bra inatt. Drömde konstiga saker och sen så kunde inte min sängpartner ligga still så det blev lite sömnbrist. Jag gick upp i tid i morse och tillbringade en timma på gymmet. Sen åt jag frukost och åkte till jobbet för att jobba 12-20. Dagen flöt väl på bra antar jag, kom hem för ett tag sen och har hunnit äta både mat och ett päron. Har fått nån ny grej för päron. Det är himla gott har jag kommit på!

Nej nu ska jag syssla med annat. Min fantasi flödar väl inte så jag skriver nog inte mer ikväll. Avslutar med lite bilder från i lördags. Toodels













Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback