-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag igen!


Och den här helgen hade vi fullt upp! I fredags åkte vi direkt till Vargön efter att jag slutat jobba och satt fram till småtimmarna hemma hos älsklingens bror o hans tjej och snackade och drack vin. I lördags åkte vi till Båberg och dansade bugg till Arvingarna med P & S himla kul! Man blir gott mör i kroppen efter ett par danslåtar. Igår gjorde vi inte mycket under dagen men på kvällen så åkte vi hem till syrran för lite kaffe och bullar (och lek med ungarna) kändes som att  det var ett tag sedan vi var där så det var också roligt i vanlig ordning!

Här kommer lite bilder från i lördags


Vi tar oss en svängom!



Min kära mor och bror + tjej var också med



Min bror, syster och jag


Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe och göra mig i ordning för lektion!
Ha en fortsatt trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback