-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Onsdag


Men det känns tamejfan som att det typ är fredag i morgon. Kanske för att jag är LEDIG fyra dagar efter min 10-18 tid i morgon! Vi ska inte göra ett skvatt men gott ska det bli!

Hänt idag då? I vanlig ordning ingenting. Höll på att försova oss i morse. Jättekul.. Vaknade 08 typ och då skulle vi åka om 25 minuter så lite panik blev det. Jag avskyr ju att gå upp tidigt till skolan så älsklingen hade lovat att köra mig och då låg jag såklart kvar lite för länge. Sen har jag jobbat 12-20. Blev erbjudna att gå med ut på music quiz av ett par vänner men avböjde pga att jag slutade så sent. Sitter här nu med härlig huvudvärk så det är ju inget jag ångrar. Hade ju varit megakul att sitta där och lyssna på musik och ha huvudvärk liksom.

Ja så såg min dag ut. Regnig men helt okej. Hoppas det blir sol snart så jag kan bege mig ut och springa. Om ekonomin tillåter det ska jag köpa nya träningskläder också. Är i stort behov av det så tänkte unna mig det!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback