-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Satt och kollade..


Min kära mor var inne och sa hej en snabb sväng när jag jobbade för ett tag sen. I handen hade hon en kasse full av fotografier hon precis framkallat och dessa var ju jag inte sen med att kolla på nu i helgen när jag sov över där. Hittade ett gammalt (2-3 år) kort från ett julbord som jag tyckte var fint. Jag har aldrig kunnat förstå vad folk som ser mig och mina systrar ihop menar med att vi är så lika men jäklar säger jag. Vissa av korten jag såg som inte var glasklara kunde jag knappt se skillnad på mig och min äldre syster. Ett kort satt jag och stirrade på länge tills jag kom fram till att det måste vara jag eftersom man såg ett av mina födelsemärken på halsen. Haha som det kan bli..




Nu är ju det här korten fotograferat från min mobilkamera men ni ser säkert ändå. Saknar mina bruna linser och löshår när jag ser den här bilden.
 Med på kortet är också min bror, syster och systerdotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback