-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag återigen


Och jag vill börja med att säga R.I.P farmor som gick bort i fredags natt efter en kort tid på sjukhus :( <3

Helgen har varit bra förutom den händelsen såklart. Tillbringade fredagen hos min syster och gullungar och det är ju alltid trevligt att komma dit. Det blev en lugn fredagskväll med "Så ska det låta" och en film. Igår var vi inne en sväng på museét för att barnen skulle få leka litegrann (det var nån sån barngrej) och efter det gick vi och åt på Pingvin. Senare på kvällen åkte jag hem till Bokenäs till mor och far och sov över där till idag. Skönt att komma hem litegrann också såklart! Idag har inte mycket hänt. Mamma o pappa åkte till jobbet i morse så jag har inte gjort mycket alls. Nu kom jag hem för en stund sedan och ska ägna resten av dagen åt min älskling som jag har saknat :)

Hoppas er helg varit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback