-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Blir ju fan vansinnig..


Att det ska komma något i mellan för min träning hela jäkla tiden! den här gången är det en förkylning och innan dess har det varit mer sjukdom plus skador. Vem där uppe är emot mig egentligen? jäkla skitstövlar jag ska fasiken träna till jag stupar av sjukdom och skador! då ska min plågoande minsann få HAHA!

Nu ska jag deppa sönder framför något ointressant på TVn eller kanske spela lite Wii? det kan ju göra alla glada (kanske)

I morgon är det full rulle. Dop och sedan födelsedagskalaaajs! får hoppas jag mår bättre i morgon..

Ha en trevlig kväll alles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback