-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Brons till oss!


Efter en förlust igår fick vi iallafall brons i hockeyn! Helt okej även ifall jag är besviken på att vi förlorade igår.

Ja och igår efter matchen åkte vi till Thn för att grilla med P & S. Det var fruktansvärt gott med årets första grillat (för mig) kvällen var mycket trevligt med kubbspel och en del kortspelande. Åkte hem ganska sent och somnade till en film. Har dock inte sett klart den så blir ingen recension än :)

Idag har jag pluggat en del och sen har inte mycket hänt. En lugn och fin dag precis som vi gillar det. Nu ska jag nog kolla på ett avsnitt Lost och göra mig lite kaffe.

Ha en underar söndag!

Bild från Saras födelsedagsparty. Jag var sjuk på den festen så därför ser jag halvdrogad ut haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback