-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Grå o trist dag


But hey! what did u expect? its monday!

Jag är ledig idag i vanlig ordning. Cyklade upp till skolan en snabb sväng förut för att lämna min ansökningsblankett till skolan. Till hösten blir det Religion A eller Samhällskunskap A ifall att jag inte kommer in på Högskolan. Man ska aldrig ge upp och det är lika bra att plugga upp betygen för att ha större chans nästa år i sånna fall.

Älsklingen kom precis hem från skolan. Vi sitter och diskuterar fram veckans matsedel och ska väl snart ta och gå och handla så att det blir överstökat. Idag vill jag bara ta det lugnt och kurera mig så att jag orkar jobba i morgon. Fick tyvärr avboka min tid med gyminstruktören idag eftersom jag är sjuk. Väldigt tråkigt faktiskt.

Dags att få alla rutiner avstökade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback