-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag igen


Och jag har haft en underbar helg! I fredags blev det bara lugnt och fint hemma med älsklingen. I lördags åkte jag på konfirmation för min kusin och efter det åkte jag med mamma o pappa hem för att sova där eftersom älsklingen skulle till thn på cruisingen. Vi hade en trevlig kväll då vi grillade och spelade kubb. Min syrra, hennes kille o bebisen var där också så jag fick gullat en del med det senaste tillskottet i familjen också.
Igår var det morsdag och vi firade hemma hela familjen. Det var mycket trevlig och min kära mor blev väldigt glad för sin ansiktsbehandling hon fick. Jag kom hem ganska sent och resten av kvällen efter hemkomsten blev lugn framför en film.

Idag vet jag inte vad dagen har att bjuda på ännu. Skolan är ju slut så jag slipper ju det iallafall. Vi ska väl handla mat i vanlig ordning och sen får vi se vad som händer.

Ha en bra måndag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback