-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag!


Gick upp vid halv 9 typ och rastade hunden, gick hem och satte mig med böckerna en stund med avbrott för frukost och andra saker. Somnade vid typ 13.00. Vaknade typ 14.30 för att hunden skulle ut igen. Varit ute med hunden ett bra tag på en gräsmatta och kastat flaska som hon har hämtat (med hundgodismuta) gått förbi affären och köpt tacos för ikväll (stått ute med hunden och frysit medan R varit inne och handlat) gått hem. Satt på kaffe. Nu väntar en stunds pluggande igen och sen ska jag diska!

Se där hade ni min dag hittills med ett par saker som kommer till att ske också! Så kul har jag den här fredagen ;)


Decode- Paramore




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback