-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Händelselöst

 
Hej! idag har det verkligen inte hänt mycket! det känns som att det sällan gör det numera. Särskilt inte när det finns skolarbete som trycker på och vill ta plats (därav dålig uppdatering)

Nu ska jag i alla fall lägga mig och kolla på Vampire diaries eller läsa min bok. Den ska var tillbakalämnad den nu den 11e så jag får nog ta mig lite tid till den. Läser just nu "svärdet och spiran" så jag får återkomma med en recension när den är utläst :)

Dags att krypa ner under filten. Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback