-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Illamående och biblioteksbesök



Ursch vet inte vad som hände förut! helt plötsligt blev jag bara jätteyr och mådde illa, huvudet kändes tungt på mig och jag ville typ bara sova bort allting så jag la mig i sängen ett bra tag. Nu har det till viss del gått över. Ska pröva att äta lite frukt för att se om det går över. Det är nog inte blodsockerfall eftersom jag inte skakar. Kanske bara fått i mig för lite av något men det är väldigt obehagligt.

Jag trodde att det var i morgon min bok skulle lämnas tillbaka till biblioteket men det var visst idag så jag tog en tur dit för att lämna och låna en ny medan R slog följe till Willys och köpte lite småsaker vi behövde (trots storhandling i måndags) Nu blir det mat om en stund och sen soffan. Är rätt trött så jag hoppas att jag inte börjar bli sjuk. I början av en ny kurs är det ju kasst att bli sjuk. Allt är så nytt (och oförståerligt) då ju!

Hoppas ni haft en bra dag :)

Nya låneboken :)








Kommentarer
Postat av: SOFIA

Ha en jätte bra kväll! Hoppas du fastnar för min blogg. KRAM

2010-11-10 @ 18:05:42
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-11-10 @ 18:48:31
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback