-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Iskallt


Jag börjar undra varför jag någonsin längtar till kylan och mörkret? Kanske för att jag under de senaste åren inte har blivit deprimerad eftersom jag har mitt på det torra? kan vara anledningen men mest tror jag att det just nu beror på att vi är på rätt sida av julen och allt som hör dit :)

Idag har det varit skola igen! nu har jag ingen skola förrän nästa tisdag! slappt! blir nog lugnt här hemma. Jag är dödstrött och det är kallt ute så lusten faller bort. Håller mig helst här inne i värmen under en filt och glor på en bra film så det får vi nog ordna lite senare :)

Nu ska jag ta en macka och njuta av lite lugn och ro här hemma :) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback