-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ja se det snöar!


God förmiddag! Jag som har hållt till i trollhättan trakterna igår när jag var i skolan och sedan i Vargön kan vittna om att det snöade så in i norden där. Jag undrade om det skulle komma hit och nu verkar det ha gjort det! (hoppas dock det inte blir så mycket som där) det är minus sju grader här också så den här gången lär det ju inte smälta bort heller. Mys pys i lagom mängder!

Idag blir det plugg på schemat. Dock verkar det bli svårt för mig eftersom mitt trådlösa nätverk verkar ha gått i graven? det bara la ner igår och vägrade starta trots en heroisk insats av R. Vi kanske får beställa ett nytt modem om vi har otur. Jag hoppas på det bästa. I annat fall får jag plugga på mina anteckningar.

Idag blir det plugg, städ och sedan det efterlängtade julbordet :) Hoppas ni får en fin dag!


Utan för fönstret

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback