-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Min helg!


Jag tänkte att jag skulle beskriva lite hur min helg varit! I fredags var det mest städ under dagen eftersom R skulle ha kompisar över på lan. På kvällen åkte vi först hem till min mamma och pappa och sedan åkte vi till det obligatoriska julbordet och åt gott både julmat och en massa julmat. Älsklingen åkte hem på kvällen och jag åkte med hem igen till mamma och pappa när vi var proppmätta och sov sedan där under natten. På lördagen trotsade jag snökaoset och åkte hem vid typ 16. Sminkade mig och gjorde mig i ordning för en kväll med Sara då vi hade bestämt oss för lite bowling och mat + film hemma hos henne. Det var en rolig kväll och jag var nöjd med min bowlinginsats trots att jag låg under med en massa poäng :) Sen efter filmen gick jag hem och försökte sova men hade tyvärr svårt för det eftersom jag har svårt och sova om det inte är helt tyst. Somnade fram på småtimmarna och fick någorlunda länge i alla fall. Igår blev det bara lugnt! Vi åkte och såg dödsrelikerna (igen) med några kompisar och när vi kom hem blev det en superlugn kväll med adventljusstaken tänd och en film.

Så såg min helg ut. Avslutar med lite från bowlingen













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback