-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Mysig dag


Idag har jag gjort en massa saker! Jag har pluggat, städat lite och sen lunchat på stan med Sara & Elinore vilket var mycket mysigt! Syrran kom strax efter halv 4 och lämnade Milja också eftersom jag lovat att passa henne igen! Det har gått mycket bra idag, hon har varit snäll och go nästan hela dagen :P Efter lunchen följde jag med Sara hem en snabbis så att hon fick lägga i sin tvätt i torktumlaren och sen gick vi hem hit och tillbringade resten av tiden tills syrran och hennes kille kom och hämtade bebisen. Nu har vi ätit mat här hemma och resten av kvällen blir lugn! En perfekt mysdag!


Milja & jag idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback