-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Mysig lördagsmorgon


Beror på hur man ser på det. R var ute med hunden ganska tidigt igår så hon vaknade och ville ut strax efter 08. Inte den roligaste tiden att gå upp en lördag kanske men det funkar inte att ignorera henne för hon gnäller vackert tills vi går upp. Vi gick ut med henne i ca 1 timma i snön. Det snöade så fint så vi var ute på en stor gräsmatta och lekte en bra stund med henne. Byggde en snögubbe och ett snödäck samt hade lite obligatoriskt snöbollskrig. Hunden sprang som en tokdåre hela tiden och ville förstöra gubben vi byggde. Hon är allt bra söt. Nu har vi varit inne i ca 1 timma och hon har stenslocknat (finally) :)

Jag har ätit och druckit lite kaffe. Nu är det dags att ta hand om pluggandet. Vi ska ha seminarium den 2:a december och tenta den 10:e så det är snabba ryck här :P seminarieuppgiften lades ut i morse så jag får försöka plugga och skriva på den parallellt med varandra *suck* vad har jag gett mig in på ;)

Ha en trevlig lördag nu allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback