-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Robinson


Hej hå! har haft en jättebra dag! började med skolan där vi hade föreläsning om "positiv ångest" som var ganska så intressant. Det är den boken vi ska ha i seminariet och jag har ju redan börjat på den uppgiften så det var lite onödigt att gå men men, får skylla mig själv när jag inte kollar schemat..

Sen tillbringades det en tid framför böckerna tills efter R hade varit och tränat och efter det åkte vi till Överby och shoppade skor till mig. Blev två par jag ska visa kort på sen! sen åkte vi till Vargön eftersom vi skulle hämta ett bord till älsklingens lan till helgen och efter det blev det raka vägen hem och till Robinson.

Resten av kvällen blir lugn och skön! ska försöka lägga mig i tid så  att jag slipper vakna så sent i morgon :)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback