-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Seminarieuppgift


Goddag! min dag kommer tillbringas framför datorn för att i alla fall börja med seminarieuppgiften som ska vara inlämnad den 2:e december. Har suttit och försökt leta fram en uppgift som jag tror blir någorlunda lätt att besvara ur boken "Positiv ångest" som uppgiften bygger på. Jag tror att jag har valt uppgift nu: 

"Moxnes skrivet att ”kommunikationsnivån både skapar och återspeglar ångestnivånmellan människor”. Vad menar han med det? Beskriv och diskutera detta påstående samtredogör även för begreppet kommunikationsnivå."


Ni fattar ju att jag kommer ha en rolig dag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback