-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Självhypnos


Gå in på den här länken till Youtube så att ni kan få upp helskärm. Fungerar tydligen bättre då. Fast för mig spelar det ingen roll, det funkade inte överhuvudtaget. Och nej, det är ingen fejkgrej med läskiga saker som hoppar fram för då hade jag inte lagt upp den, jag är inte så elak (jo, jag lurade R på en annan som fanns på aftonbladet, men han blev inte rädd) och han kan intyga att jag efter att ha kollat på den här inte satt och grina av rädsla i soffan vilket kan inträffa ifall jag ser på såna där filmer där det hoppar fram monster och spöken..


Funkade det på ett tillfredsställande sätt?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback