-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ullared


Hej! kom precis innanför dörren efter en halvdag på Ullared. Var där från klockan 14.30 nån gång och kom som sagt hem nu. Sitter och äter toblerone i soffan och återhämtar mig. Det tar lååång tid innan jag åker dit igen. Kanske samma tid nästa år för att handla julklappar, en gång om året är väl lagom?  och att det tar två timmar med bil dit gör inte det hela bättre! Nåja jag ska inte klaga. Alla julklappar är klara förutom en. Det är helt underbaart att slippa tänka på det senare!

Jag lägger ut lite bilder i morgon. Orkar verkligen inte nu! Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback