-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Dålig inspiration


Ja herregud här var det dålig uppdatering. Har haft en hård helg får skylla på det! i fredags var vi i thn och umgicks med några kompisar, åt god mat och drack drinkar sen gick vi ut och dansade på kvällen. I lördags var jag på Överby under dagen med min mamma, två systrar, syrrans barn och en kompis till den andra systern. Vi gick runt och kollade på en massa saker och jag kom hem ganska sent och fick slänga i mig mat för att vi skulle i väg till älsklingens klasskamrater (nya bekantskaper till mig) och skulle ha spelkväll. Det var mycket skoj och det blev en del vin får jag säga! gårdagen var inte lika rolig. Var inte bakis egentligen men jag fick huvudvärk som vägrade ge med sig så igår var det en riktig slappdag! vi gjorde inte många knop får jag säga!

Idag har jag varit i skolan fram till 12. Trodde det var heldag så jag blev positivt överraskad när vi fick åka hem. Egentligen skulle vi göra ett personlighetstest och sedan diskutera våra resultat i olika grupper men ingen orkade stanna så jag tänkte göra testet lite senare här framför datorn och se om jag hade rätt med vad jag trodde när vi pratade om de olika sakerna man kunde bli på lektionen förut.

Nej nu ska jag ta mig lite kaffe! tänkte lägga in lite bilder från fredagen sen och lite filmrecensioner om jag orkar.

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback