-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fint höstväder!


Ja det är så fint höstväder idag så jag har bestämt mig för att ta ett litet uppehåll i pluggandet för att ta en promenad med R. Vi ska förena nytta med nöje och hämta ut mina linser också. Trots att jag mestadels använder glasögon nu så vill jag ha linser hemma. Har ju bestämt mig för att köpa de lite dyrare linserna mot brytningsfel nu också och de är sköna att ha på sig (trots att den linsen är lite tung) så jag vill ha dem hemma ifall jag tröttnar på glasögonen :D

Annars har inte mycket hänt. Tog en skön sovmorgon i morse (i vanlig ordning) men var ändå dötrött när jag vaknade(?) snacka om att jag vänt på dygnet! livsfarligt att plugga och bara behöva vara i skolan två gånger i vecka ju :S

Nu ska jag schasa ut R ur duschen så vi kommer iväg nån gång! Har förresten tre filmer som jag ska lägga ut på recension om någon är filmsugen :) det vankas relativ bra betyg så det är bara till att se dem efter mina recensioner :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

jaha hur blev det med det!!!```???

2010-10-06 @ 16:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback