-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag!


Aloha! hemma igen! i alla fall för tillfället! ska tillbaka till huset om ett par timmar och ta ut hunden en gång till eftersom min syster och de inte kommer hem förrän sent i natt. Vi åkte in till lägenheten nu eftersom R hade sina kursböcker här och för att veckohandla! Alltid skönt att få det gjort!

Hoppas er helg varit bra! Min har varit lugn. Har ätit så mycket godis de senaste dagarna att det känns som att jag gått upp tre kilo och det betyder ju att det varit lugnt. Vi har sett på film och bara umgåtts!

Har dock inte tid att skriva mer nu. R har fått städfnatt så om jag inte hjälper till snart lär jag åka på stryk (eller något)

Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback