-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Pysselshopping!


Hej! idag har jag och R tillbringat en stund i en mängd olika butiker. Först åkte vi ut till Biltema och köpte blomkrukor i olika storlekar. Vi har samlat på oss (fått av olika personer) en mängd blommor så nu åkte alla plastblommor bort i förmån för de äkta som har blivit omplanterade i större krukor. Det blev jättebra får jag säga! Sen gick vi in på torp och Panduro för att kolla på Halloweenpyssel. Vi ska ju ha fest här hemma så lite pyssel måste vi ha! Fick köpt lite kartongark, klistermärken, mallar, och lite andra saker där inne. Sen gick vi till BR leksaker och köpte lite serpentiner och spindelnät. Tillsist efter ett snabbt besök på apoteket och Coop så åkte vi till Ö&B för att hämta ett tårtfat som vi lämnade där när R skulle bjuda på avslutningstårta. Därifrån fick vi med oss dricksglas (som vi ska göra till lyktor) och lite balsam (som ej ska användas till Halloween;)

Nu har jag gjort klart vuxengrejerna för stunden (diskat och skalat potatis) R står och steker pannbiffar och jag sitter och bloggar. Resten av kvällen blir lugn då inget är inplanerat.

Hoppas ni får en fin kväll


Pysselsaker









Och årets Rosa band! med tuttar på :D





Kommentarer
Postat av: Sara

Oh vad roligt med pyssel! det kommer bli jättefint! Nu ska jag bara hitta nåt att ha på mig oxå...hm...

2010-10-20 @ 22:59:58
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback