-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Skrämmande nattsamtal


I natt låg jag och lyssnade på min ljudbok ett bra tag efter att R hade somnat och börjat snarka vilket han gör ibland. När jag skulle lägga ifrån mig mobilen blev jag tvungen att nysa eftersom jag är så hemskt förkyld. För att undvika att R skulle vakna så nös jag i mitt täcke. Två sekunder senare sätter han sig förvirrat upp och detta samtal utspelade sig:


Han: *sitter framåtlutad och kollar förvirrat ut i hallen. "Vad är det som kryper i taket??"
Jag: *blir orolig och kollar förvånat på honom* Sover du?
Han: NEJ då hade jag väl inte pratat fattar du väl?? vad är det som kryper i taket??
Jag: *ser absolut ingenting då jag är närsynt* Vad menar du? sluta skrämmas!
Han: Hörde du inte smällen?
Jag: Du får gå ut och kolla så det inte är nåt där nu..
Han: *går ut i hallen*
Jag: Tänd ljuset också!
Han: *tänder* det är inget här! men hörde du inte smällen?
Jag: Vilken smäll? Om du menade två sekunder innan du vaknade så var det jag som nös.
Han: Precis innan jag satte mig upp?
Jag: JA! du får INTE lov att skrämmas så! Det var inte roligt!
Han: *lägger sig ner igen och småskrattar en gång varannan minut i ca tio minuter*


Jisses vad rädd jag blev... föreställde mig någon figur från exorcismen som kröp omkring i taket. Det var riktigt elakt gjort tycker jag!





Kommentarer
Postat av: Sara

Ha ha ha ha! ELAKT!

2010-10-27 @ 23:17:28
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback