-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Superförkyld och hemtenta!


Hej hopp! en ledig tisdag och vad passar då bättre än att tvätta? det kan man ju liksom bara göra när man är ledig. När annars liksom?

Jag har blivit superförkyld under natten (eller morgonen) ursch! får hoppas det håller sig i det här stadiet som det är i nu, alltså då jag fortfarande är pigg och näsan inte rinner (fast det lär jag ju inte slippa) vår hemtentamen kom ut idag men jag har hittills bara läst frågorna, kände mig ganska säker på svaren men det blir nog en del bläddrande i kurslitteraturen för att fånga upp alla perspektiv igen som jag inte kommer ihåg ordentligt. Men det ska nog gå bra!

För övrigt vet jag nog ungefär vad jag ska ha på mig på Halloween. Väljer mellan tre olika dräkter. Vilken det blir återstår för er att se! Åh så spännande va? :)

Nu ska jag snart gå ner till tvätten! ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback