-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tentaplugg


Sitter och skriver på min hemtenta. Nästan klar med första frågan! Nästa fråga är lätt så jag har stora förväntningar om att den ska gå snabbt att göra. Har ju till nästa tisdag på mig men det kommer två frågor till vi ännu inte fått så det är ingen idé att slappa. Ska man ha nåt gjort är det lika bra att göra det snabbt :)

Min maskeraddräkt är redan här! beställde den igår eftermiddag så jag blev lite paff när jag fick en postavi om att jag kan hämta den idag. Nu håller jag alla tummar jag har på att den passar. Annars blir jag ledsen.

Får återkomma med den informationen. Ska skriva klart det sista perspektivet på min tenta nu. Det handlar om en man som jobbar mycket hårt, har en jobbig ekonomisk uppväxt och som får hjärtklappning. Frågorna är "hur kan man förstå situationen han försatt sig i" och "hur han hans personlighet formats" ja det finns lite mer information än att han jobbar hårt såklart. Jätteintressant för er som inte läser den här kursen, jag vet. Men jag ville bara lägga ut det här för att folk ska tro att jag är smart! läser någon detta som inte känner mig kan det ju funka ;)

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback