-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tisdag och ännu en solig dag!


Och vi sitter inne! Nåja inte länge till.. Vi ska snart gå till min optiker och fråga ifall det möjligtvis är fabriksfel på mina linser (de det står OK med grön färg på) jag är inte särskild road av att man kan läsa texter i mitt öga ju haha! sen ska vi hem och laga mat. Det blir champinjon & broccolipaj. Mums!
Nej nu måste jag gå!

Ha en fin dag! bloggar säkert mer sen

Haha bildbevis. Kolla den högra linsen.
Den syns bättre än det ser ser ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback