-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Filmkväll


Hej allihopa! min dag har bestått av (surprise) plugg!
var i skolan mellan 09.15-12 och började på en ny kurs: "Kognitiv psykologi" handlar om inlärning och människan beteende. Idag gick vi igenom massa intressanta saker som rör människan och hur vi lär oss saker helt enkelt (med hjälp av att t ex sammankoppla ett beteende med en belöning osv) Vi fick se en film från jag tror det var runt 1920 där de lärde en liten bebis att bli rädd för diverse saker med hjälp av att sammankoppla de sakerna med ett högt ljud. Stackars bebis säger jag bara :P

När jag kom hem pluggade jag ett tag och sen somnade jag faktiskt i sängen i ca 1½ timma. Var aptrött och min mage har bråkat hela dagen så det var skönt att få en liten powernap. Nu sitter jag och R och kollar på "Knight and day" han inte har sett :)

I morgon är det fredag! får se vad som händer då :) R ska iväg så jag får roa mig på annat sätt :)

Nu ska vi fortsätta se filmen! Ha en god kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback