-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag!


Hej! Jag kom faktiskt upp i tid idag trots att jag varit ledig :) halv 10 gick jag upp (stolt) så åt jag en god frukost med kaffe och rostat bröd och sen satte jag näsan i böckerna för dagens första pluggpass! Jag har sammanfattat en lista med saker jag måste komma ihåg och den börjar bli lång *suck* men det ska nog gå bra. Det måste det!

Sen så har vi städat lite här hemma och varit en sväng på Willys för att R skulle köpa saker till lanet han ska iväg på snart. Jag ska vara helt ensam hela helgen. Får se vad som händer, förhoppningsvis kommer något roligt upp!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback