-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredagsmorgon och politik


God morgon! Sov underbart på vår nya madrass :) ville verkligen inte gå upp i morse haha :D
Sitter och dricker mitt morgonkaffe framför datorn medan R ligger i soffan och tittar på politik på 2:an. Det är faktiskt väldigt intressant att lyssna på (tro´t eller ej)  men jag är ju redan valklar så det påverkar inte mig så mycket ändå.
Idag blir det full rulle! hämta bilen som är klarlagad, tvätta bilen vi lånat och sen var det något annat jag inte kommer ihåg vi skulle göra under dagen. Ikväll kanske det blir tacosmys hos min syster. Ett bra sätt att tillbringa sin fredagskväll :)

Tror jag ska ta lite mer kaffe och en macka nu.

GODMORGON

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback