-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll och godnatt


Åh jag är så himla seg ikväll. Min hjärna ställer inte om så jag kan inte sova om jag ska upp tidigt! det är så himla jobbigt. I morgon blir det den tidigase dagen på mycket, mycket länge. Ska vara i skolan kl 08.15 och lyssna på en föreläsning. Kommer säker somna på kollegieblocket när jag antecknar. Som tur är så är de kor lekion. Går bara mellan 08-15-10.00 så jag är hemma tidigt. Vi ska provpassa en liten vovve i morgon. Ett par av R´s klasskamrater ska ut och resa och vi har sagt att vi kan passa deras hund en vecka så det blir på prov i morgon. Ska bli spännande!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag lägga mig och lyssna på min nya hörbok. Eller nya och nya. Jag är inne på tredje boken av Jo Nesbös kriminalromaner om Harry Hole. De tidigare har vari bra så den här håller säker måttet.

Godnatt på er sötnosar


 

 


Kommentarer
Postat av: eee

Hej! Tack för din kommentar på min blogg :)

Du ville att jag skulle motivera att invandrarna inte behöver rätta sej efter oss svenskar.



Jo, med det menar jag att om man kommer som invandrare till Sverige behöver man varken lära sej svenska, söka jobb eller studera vidare till nåt yrke. Man kan bli svensk medborgare utan något av dom saker jag nämnde. DET är sjukt!



Så ska det inte vara. Dessutom anpassar vi svenskar oss mycket mer till invandrarna och det måste vi få ett stopp på. Jag är absolut inte rasist, men vi svenskar ska inte behöva bygga extra synagogor, mm bara för att invandrarna kräver det! Om inte vi får kräva av dom att dom ska lära sej språket, mm så ska dom inte kräva nåt av oss.



Men nu är det ju som alltid att ALLA är ju inte så... En del är jättebra på att anpassa sej efter Sverige. Det är skitbra! Men vi måste ändå minska på invandringen eftersom vi knappt har jobb till våra ungdomar. Ska vi då ta in äNNU fler... Det funkar inte i längden.

2010-09-14 @ 16:41:09
URL: http://happybirhtdayyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback