-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Im alive!


Hej! jag har haft en jätterolig helg! i fredags var vi ju på kräftskiva och åt god mat (paj och skinkrullar för mig) satt och tjötade och spelade spel till sen timme Tror vi kom i säng runt 02 så det var en lyckad kväll :) Igår var det 25-25 årsfest för ett par kompisar. Meningen var att jag skulle dricka men jag tappade lusten och slutade ganska tidigt eftersom jag hade magproblem. Var inte alls sugen så jag bestämde mig för att köra istället. Trots min nykterhet hade jag väldigt roligt och det blev en mycket lyckad kväll det med! Vi var hemma i Uddevalla runt 03.30 och då var det direkt ner i säng som gällde

Vaknade för ett par timmar sen. Idag ska jag och R bara ha en mysig hemmadag/kväll. Blir god mat och lite godis senare ikväll! Så avslutar man en superrolig helg :)

Har lite bilder jag ska lägga upp också men det får bli lite senare :)

Hoppas ni haft en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback