-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lugn söndag


Hej babes! Den här söndagen blir det inte många knop gjorda! Jag har suttit och pluggat på min "kom ihåg detta innan provet lista" Sen så ringde R och frågade om vi skulle åka med en sväng till Torp med hans mamma och fika så nu kom vi precis hem där ifrån. Fick inte köpt nåt men kollade på lite fina skor plus att jag fick böjt till mina glasögon vilket var skönt! Nu trillar de inte ner på näsan på mig!

Jag ska plugga lite till nu. Senare i eftermiddag kommer min systers kille och hämtar oss. Vi ska åka ut till dem och gå igenom lite saker eftersom vi ska sova i deras hus till veckan då de är utomlands. Ska få låna en bil också vilket är bra när våran är på lagning!

Dags att sätta näsan i skolpapprena igen! Ha en underbar söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback