-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Regnig måndag


Åh jag har verkligen inte mycket att säga just nu. Dagen har ju varit grå och trist så det har inte precis varit nåt utomhusväder. Istället har jag suttit inne framför datorn samt ägnat x antal timmar till att plugga. Känner att första kapitlet börjar sätta sig nu och engelskan som jag trodde skulle bli ett stort problem flyter på bra! I morgon ska jag till skolan och då blir det ett nytt kapitel! aldrig lugn och ro :)

R är iväg och hjälper till att ta ner valaffischer i Vänersborg. När han kommer hem blir det matlagning och kanske det nya avsnittet av Merlin. Ska försöka komma i säng i tid idag eftersom jag ska upp i morgon

Nej nu tänkte jag röja lite här hemma! ser ut som jag vet inte vad!


Spotify åker på med bland annat den här låten

Ha en trevlig kväll!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback