-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Seminarium


Idag hade jag mitt första seminarium som högskolestudent! haha inte nån hjärnkirurgi direkt. Vi skulle sitta i grupper och diskutera arbetet vi precis gjort. Kändes slönt att få det avklarat! Det gick fint, det är ju inte så svårt att sitta och diskutera i grupper precis. Det enda som är synd är att jag fick en så himla tidig tid. Jag hade 9-10.30 så det blev en tidig morgon för mig.


Jaja jag var hemma för en timma sen ungefär. Nu ska jag njuta av lite ledigt innan nästa kurs börjar på måndag. Man får ju passa på :) vet inte vad som händer idag men det lär inte bli så mycket! känns som att jag ska somna så jag kanske får lägga mig en stund för att undvika att jag blir en bitch. Har ni sett snickersreklamen "you are not you when you're hungry" det där är jag upp i dagen när jag är trött :)


Hoppas ni får en bra dag.. Toodels






Kommentarer
Postat av: josefine

Snygg stil :D

2010-09-10 @ 08:10:03
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback