-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Skola och hundpromenad!


Idag har jag varit i skolan mellan kl 09.15-12. Slappt schema värre! Vi har också fått vår första uppgift vilken består i att vi ska läsa en bok och skriva 3-5 sidor om denna ur speciella synvinklar. Vi blir uppdelade i olika grupper och ska skriva om till exempel ledarskapet eller hur de olika grupperna i boken ser ut (krångligt?) detta ska vara inlämnat nästa torsdag då vi ska ha seminarium i skolan. Faktiskt kul med lite nya utmaningar :)

Älsklingen har lovat att passa våra grannars hundar idag då de är iväg så när jag kom hem runt kl 13 så tog vi en promenad med dem så att de skulle få uträtta sina behov. Kändes faktiskt mysigt att gå ut med en hund. Kanske blir en här hemma nån gång i framtiden :) När det var avklarat gick vi till biblioteket för att försöka låna den boken jag ska läsa vilken är "Små citroner gula" men den var tyvärr slut så jag får nog köpa den ändå är jag rädd. Jaja vi ska kanske ta en tur till Torp sen så då gör vi det på samma gång. Fick lånat en annan bok jag länge velat läsa istället.

Nu ska vi äta! Idag blir det chili con carne! MUMS!

Dagen i bilder

Tess







Solsken & regn






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback