-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Skoldag och hundvakt


Hej! sorry för dålig update idag! Jag känner att jag haft fullt upp hela dagen så tiden har varit kass. Jag var uppe med tuppen i morse (06.20) och började skolan kl 08.15, slutade 10.00 och var hemma runt 11.00 så fort jag gick innanför dörren hördes det hundskall. Jag och R har ju lovat att passa hans klasskamraters hund i en vecka och nu skulle vi provvakta den för att se hur det gick. Det gick mycket bra, söt och lydig hund :) annars har jag pluggat lite idag och så har vi gjort den obligatoriska veckohandlingen. Dagens rätt blev championpaj och sallad. Mycket gott får jag säga.

Nu ska jag snart väcka R och vi ska göra oss i ordning för att åka ut till Bokenäs och utbyta presenter :) vi är tre syskon som fyller inom loppet av ca två veckor och jag har inte hunnit ge/få av någon. Skulle haft lite kaffe här hemma men eftersom pappa inte mår riktigt bra ännu och inte kan åka runt och flänga tänkte vi att vi kanske skulle förflytta oss dit istället :)

Nej, så jag får väl börja fixa!

Ha en bra kväll sötisar :)


Här har vi Beatrice som vi passade förut :)

 

 


Kommentarer
Postat av: ee

Svar: tack för din kommentar och dina åsikter!

2010-09-15 @ 10:29:55
URL: http://happybirhtdayyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback