-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tacosmätt & slappkväll


Ja fy vad skönt det är att sitta still nu efter en hel dag av flängande hit och dit! Först körde vi till Bokenäs, sen Vargön, sen Trollhättan och sen hem till Uddevalla igen. Nu ska jag njuta av min fredagskväll med lite lugn och ro. Får se vad som händer, kanske blir en film med darling om han är sugen annars får jag väl se en själv. Ska ta fram chips och cola om en stund men jag är fortfarande så jäkla mätt efter all tacos jag åt förut så det får vänta :D

Hoppas er fredag är bra oavsett ni super eller ej :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback