-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Valdag!


Jag har absolut inte gjort något idag... Suttit framför datorn och bara slappat. R kom hem ganska tidigt men åkte ganska snart iväg igen till RC-klubben så jag har varit ensam typ hela dagen. Har kollat på "Teen mom" så gott som hela dagen. Det är faktiskt ganska intressant. Men tragiskt. Hela resten av kvällen blir det bara slappande. Vi ska äta gott och sen kolla på valvakan! har aldrig intresserat mig så som jag gjort den här gången, vi får hoppas att det går min väg :)

Ha en supertrevlig kväll allihopa :) och glöm inte gå och rösta om ni inte gjort det än!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback