-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Varför springer dagarna iväg?


När jag har så mycket att göra? tagit en paus i pluggandet och ätit en bit kladdkaka. Det blev visst en kaka igår ändå. Och jag har svårt att motstå i vanlig ordning.. Tur att jag snart ska köpa gymkort igen! Vi gick faktiskt upp i tid idag! i och för sig så gick vi från sängen till soffan och la oss och kollade klart på "Halvblodsprinsen" vi började se på i natt innan jag höll på att förgås av huvudvärk och gick och la mig. Men vi gick upp! stort bragdguld till oss, Yey!

Vi funderar på att gå ut och ta lite luft i form av en promenad. Ska bara få på R kläderna först. Han går i morgonrock (eller sitter ner och spelar gitarr just nu) fortfarande och jag har åtminstone kläder på mig! får se hur detta går. Ni får ha en fortsatt bra dag i vilket fall!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback