-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

12:e april


Hej! gick upp i ganska bra tid idag och har hunnit plugga en massa på hemtentan och omprovet! På eftermiddagen kom två av mina systrar hit och vi åkte till min andra syster för att fira hennes kille som har fyllt år. Där träffade vi även min mamma och min bror med tjej och vi har haft en mycket trevlig eftermiddag/kväll! har druckit mass med kaffe och ätit rulltårta och pratat en massa. Alltid kul att träffa familjen och få leka lite med syskonbarnen :)

Kom hem för en stund sedan och har tänt lite ljus. Jag sitter här och R sitter och kollar på "Kniven mot strupen"  blir fortsättningsvist lugnt och skönt. Ganska mysigt med regn ute så det blir kanske en film :)

Ha en fin kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback