-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

26:e april


Trevlig tisdagskväll på er alla!

Jag känner att det underbara lugnet börjar infalla sig som det brukar göra när jag känner mig relativt säker inför ett prov *peppar peppar* ursch så vidskeplig jag är!

Har precis varit nere på gymmet. Körde en rätt "lugn" träning idag. 30 minuter crosstrainer och 15 minuter på motionscykel. Jag måste variera mig annars skulle jag tröttna hur lätt som helst! Dock får det bli en extra runda i morgon för i skrivande ögonblick är det meningen att jag ska stå och diska medan R är iväg och handlar ingredienser till en banankaka och en annan megagod efterrätt vi åt på nyår med skivade bär i ugnen med vit choklad. På en tisdag?! vad hände där??

Nåja livsnjutare med en uns (läs mycket) dåligt samvete..

Hoppas ni har en trevlig kväll.. Jag har disk som väntar yeeey! :)





Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhhh! Gino! (frukten med vit choklad) Det är sååå gott! Blev så sugen nu! =)

2011-04-26 @ 22:50:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback