-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Premiär!


Idag var det äntligen premiär! min första joggintur för i år! känns mycket skönt så här i efterhand. 55 minuter blev det och då sprang jag mer än 2/3 av turen. Känner att timmarna på crosstrainern i alla fall har hjälp mig med min kondition :) sköönt! ska bli många fler turer vill jag lova!

Annars idag (förutom det vanliga) så har vi tagit en tur till Torp. Tänkte köpa lite blomkrukor att odla örter i men hittade inget. Istället köpte jag en billig stol som jag kan sitta på och sola på altanen. Det behövs alltid!

Nej nu ska jag sätta på kaffe, och medan det brygger så ska jag springa ner en tur till tvätten!

Ha en trevlig skärtorsdag och ta det lugnt på kvastarna nu :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback