-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

12:e augusti


Sitter och funderar på vad jag ska göra. Har lite filmer att välja mellan så det lutar mot en film. R har åkt iväg till en kompis för att dricka öl och jag är orolig för en sak så jag sitter här hemma och är inte på humör. Beställde ett spel till Xbox 360 för några dagar sedan men det kom tyvärr inte idag som jag trodde att det skulle göra så där blev den kvällen lite förstörd. Blir alltså lugnt och fint här hos mig ikväll. i morgon ska jag passa systerdottern så då blir det full rulle. Sen på kvällen blir det filmkväll :)

Sup lugnt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback